اتو بوس رانی را با Bus Simulator 16 تجربه کنید
بهترین و بروز ترین وبلاگ درباره تکنولوژی
اتو بوس رانی را با Bus Simulator 16 تجربه کنید
پنج شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 7:59 | بازدید : 272 | نویسنده : یوسف نجفی | ( نظرات )

بسیاری از انسان ها در طول زندگی خود علاقه مند به تجربه کردن شغل ها یا فعالیت های کاری فراوانی هستند و ممکن است هر چند وقت یکبار به سمت انجام فعالیت خاصی جلب شوند. فعالیت هایی که بنا به دلایل گوناگون شاید موفق به انجام بسیاری از آن ها در طول دوران زندگی خود نباشند. با این حال یکی از امکاناتی که دنیای بازی های کامپیوتری در اختیار علاقه مندان خود قرار می دهد این است که آن ها بتوانند از طریق انجام بازی های کامپیوتری سبک شبیه ساز به شکل مجازی به تجربه کردن فعالیت هایی بپردازند که شاید در دنیای واقعی هیچ گاه موفق به انجام آن ها نباشند.

یکی از فعالیت هایی که شاید بسیاری از ما (خصوصاً در دوران کودکی) مشتاق به انجام دادن آن بوده ایم رانندگی با اتوبوس های بزرگ بین شهری یا درون شهری است (شخصاً در دوران کودکی عاشق نشستن بر پشت فرمان اتوبوس های دو طبقه بودم!). با این حال مسلماً فرصت رانندگی با اتوبوس های رنگارنگ درون شهری با آن صدای ترمز های آشنا و پی در پی و همچنین صدای باز و بسته شدن مداوم درب های خروجی شان برای تمامی افراد علاقه مند به این کار مهیا نیست؛ اما در عوض فرصت انجام این تجربه در قالب امتحان کردن نسخه ای جدید از شبیه ساز اتوبوس با نام Bus Simulator 16 برای بسیاری از گیمر ها مهیا شده است.

 
در واقع بازی Bus Simulator 16 این امکان را برای علاقه مندان بازی های کامپیوتری (خصوصاً علاقه مندان به آثار شبیه ساز وسایل نقلیه) فراهم می آورد که بتوانند در قالب این بازی به مدیریت یک کمپانی اتوبوس رانی درون شهری بپردازند. در این بازی چیزی نزدیک به 6 نوع مختلف از اتوبوس (از اتوبوس های کوچک تر و دو درب گرفته تا اتوبوس های بزرگ آکاردئونی) وجود دارد که می توان به رانندگی با آن ها در طول شهر پرداخت. برای از سر گذراندن تجربه ای واقع گرایانه در بازی Bus Simulator 16 ، سازندگان این اثر یعنی اعضای استودیو Stillalive به طراحی شهری بزرگ و پر تردد با تمامی ریزه کاری های مربوط به آن پرداخته اند تا اتوبوس رانان این بازی مجبور نباشند در شهری بی روح و خلوت به رانندگی بپردازند.

به این ترتیب رانندگان اتوبوس در این شهر بزرگ باید مسافران خود را در موعد مقرر از ایستگاه های مختلف سوار کرده و آن ها را به مقاصد مورد نظرشان بپردازند. در این میان مواردی نظیر ترافیک، بسته شدن برخی خیابان های شهر به دلیل ساخت و ساز یا موارد مشابه و همچنین وقوع تصادفات روزمره جزو مواردی هستند که اتوبوس رانان همواره باید خود را برای مواجه شدن با آن ها آماده کنند و در هنگام روبرو شدن با چنین مواردی با عبور از مسیر های دیگر مسافران خود را سر وقت به مقصدهایشان رسانده و از این راه به کسب شهرت و اعتبار برای خود (به عنوان یک کمپانی اتوبوس رانی منظم و حرفه ای) بپردازند.
 
البته رساندن مسافران به مقصدشان در موعد مقرر تنها راه کسب اعتبار در بازی Bus Simulator 16 به شمار نمی رود و به این منظور رانندگان می باید موارد دیگری را نیز رعایت کنند. به عنوان مثال عواملی نظیر دریافت منصفانه ی بلیط از مسافران ، آرام کردن مسافران نا آرام و ناراضی درون اتوبوس، احترام به مسافران معلول و قرار دادن به موقع راه ورود و خروج ویژه ی آن ها به اتوبوس در حین سوار یا پیاده شدن، مسیر یابی دقیق در طول شهر و همچنین سایر موارد مشابه همگی جزو عواملی محسوب می شوند که تاثیر فراوانی در بالا رفتن اعتبار رانندگان اتوبوس در بازی Bus Simulator 16 دارند.

با این حال کسب اعتبار در بازی Bus Simulator 16 تنها عامل کلیدی برای پیشرفت در طول این بازی به شمار نمی رود و در این میان یکی از عوامل بسیار مهمی که تاثیر فراوانی در تنوع گیم پلی این شبیه ساز اتوبوس رانی دارد کسب درآمد در این بازی است. یکی از راه های کسب درآمد در بازی Bus Simulator 16 به دست آوردن پول از تبلیغات نوشتاری متعددی است که بر بدنه ی اتوبوس شما نقش می بندد. در واقع با افزایش اعتبار گیمر ها در طول بازی Bus Simulator 16 به عنوان رانندگان حرفه ای و خوشنام اتوبوس های درو شهری، این قابلیت در اختیار آن ها قرار داده می شود تا بتوانند تبلیغات فراوان تری را از شرکت های معتبر بر روی اتوبوس خود بچسبانند و از این راه به افزایش درآمد هایشان بپردازند. به این ترتیب علاقه مندان بازی Bus Simulator 16 می توانند با پیشرفت در طول بازی و افزایش درآمد های خود به استخدام رانندگان بیشتری بپردازند و با افزایش تعداد اتوبوس هایشان کمپانی اتوبوس رانی خود را گسترش و توسعه ی بیشتری ببخشند.
 
حتی این امکان در اختیار تجربه کنندگان بازی Bus Simulator 16 قرار داده شده است تا بتوانند از طریق بخش آنلاین این بازی، دوستان خود را هم به این بازی دعوت کرده و با قرار دادن آن ها در قامت رانندگان سایر اتوبوس های کمپانی اتوبوس رانی، یک مدیریت شراکتی را در امر توسعه ی کمپانی خود پیاده سازی نمایند. همچنین با پیشرفت در طول بازی Bus Simulator 16 به تدریج قابلیت های بیشتری در گیم پلی این بازی آزاد شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. قابلیت های متنوعی در بخش های گوناگون که می توانید توسط آن ها تجربیات خود از گیم پلی بازی Bus Simulator 16 را ارتقا بخشید. به عنوان مثال با افزایش اعتبار و قدرت مالی خود، قادر خواهید بود تا شکل ظاهری اتوبوس خود را چه در درون و چه در بیرون زیبا تر و چشمگیر تر سازید و گذشته از آن به کمک نصب آیتم های جانبی در اتوبوس خود، امکانات بیشتری را برای مسافران خود فراهم سازید. همچنین با پیشرفت کمپانی اتومبوس رانی و افزایش تعداد اتوبوس هایتان شما قادر به بازگشایی مسیر های عبور بیشتری در طول شهر خواهید بود که برخی از آن ها اختصاصی بوده و در کل می تواند فرآیند رساندن مسافران به مقصد های مختلف مورد نظرشان را آسان تر از قبل نماید. 

بازی Bus Simulator 16 در حال حاضر تنها پلتفرم PC را به عنوان مقصد اصلی خود در نظر دارد و قرار است به زودی برای دو سیستم عامل ویندوز و مک عرضه شود. این بازی در ابتدا قرار بود همین روز ها و در تاریخ بیستم ماه ژانویه به ملاقات چشم انتظاران خود بیاید. اما سازندگان این بازی حدود یک هفته پیش از عرضه شدن اثر مذکور، فرآیند انتشار اثر در دست تولید خود را اندکی به تعویق انداختند. دلیل این امر از سوی طراحان بازی Bus Simulator 16 حل کردن برخی مشکلات فنی این بازی بر روی تعدادی از سیستم های کامپیوتری مقصد عنوان شده است. به این ترتیب بازی Bus Simulator 16 در تاریخ 2 مارس سال جاری بر روی پلتفرم های مقصد خود عرضه خواهد شد. در این میان شاید تعدادی از علاقه مندان به امر راندن اتوبوس های درون شهری و تشکیل کمپانی های اتوبوس رانی پر سود، کنجکاو به دانستن این موضوع باشند که آیا بازی Bus Simulator 16 بر روی کامپیوتر های مبتنی بر ویندوز یا مک آن ها اجرا خواهد شد یا خیر. به این منظور می توانید در بخش پایانی این متن مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای این بازی بر روی سیستم عامل های یاد شده را مشاهده کنید. گفتنی است که این مشخصات کاملاً رسمی بوده و توسط سازندگان بازی Bus Simulator 16 منتشر شده است. 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Bus Simulator 16 بر روی کامپیوتر های مبتنی بر ویندوز : 

سیستم عامل : Windows 7 / 8 / 10 Only 64 bit Version
پردازنده : Intel Core i3 with 3.3 GHz / AMD Phenom II X4 96OT with 3.0 GHz or comparable processor
کارت گرافیک : GeForce GTX 470 (1 GB VRAM) or comparable graphics card
حافظه ی رم : 4 گیگا بایت
فضای مورد نیاز برای نصب : 4500 مگا بایت
نسخه ی دایرکت اکس : Direct X Version 9.0


سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Bus Simulator 16 بر روی کامپیوتر های مبتنی بر ویندوز :

سیستم عامل : Windows 7 / 8 / 10 Only 64 bit Version
پردازنده : Intel Core i5 with 3.40 GHz / AMD FX-8320E with 3.2 GHz or comparable processor
کارت گرافیک : GeForce GTX 660 (2 GB VRAM) or comparable graphics card 
حافظه ی رم : 8 گیگا بایت
فضای مورد نیاز برای نصب : 4500 مگا بایت
نسخه ی دایرکت اکس : Direct X Version 9.0



حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Bus Simulator 16 بر روی کامپیوتر های مبتنی بر مک :

سیستم عامل : Mac OS X 10.10
پردازنده : Core i5 or comparable processor
کارت گرافیک : Intel Iris Pro 5200 or comparable graphics card
حافظه ی رم : 8 گیگا بایت
فضای مورد نیاز برای نصب : 5 گیگا بایت



سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Bus Simulator 16 بر روی کامپیوتر های مبتنی بر مک : 

سیستم عامل : Mac OS X 10.10
پردازنده : Core i7 or comparable processor
کارت گرافیک : AMD Radeon R9 M395X (4 GB VRAM) or comparable graphics card
حافظه ی رم : 16 گیگا بایت
فضای مورد نیاز برای نصب : 5 گیگا بایت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
نسرین در تاریخ : 1394/12/6/4 - - گفته است :
مژده مژده
هم اکنون می توانید بازدید و رتبه وبلاگ خود را به کمک سایت لینک دونی افزایش دهید.
وبلاگ خود را در این دایرکتوری بزرگ ثبت کنید
ثبت وبلاگ به صورت اتوماتیک و بسیار ساده انجام میگیرد
http://link-dooni.ir.
ما منتظر شما هستیم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبلیغات
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نظر سنجی

به مطالب وبلاگ چه امتیازی میدهید؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 51361
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر خودرو و تکنولوژی و آدرس cartec.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 95
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 78
:: بازدید سال : 1401
:: بازدید کلی : 51361